woensdag 18 maart 2015

FASHION: How to wear mirrored sunglasses?




Each summer I buy a new pair of sunglasses and this year I have set my "eye" on a pair of mirrored sunglasses. These kinds of sunglasses are very particular and not always easy to style. First of all will I opt for a standard colour like silver of for a more outspoken colour? Do you match them with the colour of your outfit or is mix and match better? To help me make up my mind I searched for some inspirational outfits and I want to share them with you.

NL: Elke zomer koop ik een nieuwe zonnebril en dit jaar heb ik "mijn oog" laten vallen op een mirrored zonnebril. Dit soort van zonnebril is erg specifiek en niet altijd even gemakkelijk om te stylen. Ten eerste: zou ik kiezen voor een standaard kleur zoals zilver of zou ik gaan voor een specialere kleur? Match je de zonnebril met de kleur van je outfit of  eerder een mix en match? Om tot een besluit te komen, zocht ik enkele leuke outfits op en deze wil ik graag met jullie delen.

Q: Do you already own a pair of mirrored sunglasses? How do you style them? 



15 opmerkingen:

  1. I think those are so cute

    check out my newest post
    xx
    Tyana
    theluxedition.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben voor! Ik ben fan! Not that long ago I was wearing these kind of sunnies on the blog myself too: http://fablefrique.com://fablefrique.com/get-them-sunnies-out/ x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik hou hiervan. In Barcelona heb ik de groene Rayban gekocht :). Normaal geef ik nooit zoveel geld uit aan een zonnebril (raak ze altijd kwijt of ga erop zitten, haha) maar deze kon ik niet uit mijn hoofd krijgen. Dus heb hem gekocht en heb er geen spijt van :)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Groen heb ik nog niet en klinkt wel als een leuke combo in een zomer outfit!

      Verwijderen
  4. Leuk item is dit! Heb er zelf vorig jaar ook één aangeschaft en al veel plezier van gehad. Mooie inspiratie heb je gevonden, ik zou er zeker één kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. makes any outfit automatically cool!! :D

    Have a Great Day!
    Animated Confessions

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I'm such a huge fan of mirrored sunglasses. I think they add so much fun to a look!

    xoxo Alison
    http://www.stylingmylife.com/

    BeantwoordenVerwijderen